»Sprva nismo niti razmišljali o takšni pobudi. Vendar kot predstavnik neodvisne umetniške scene na področjih plesa in gledališča zelo dobro vem, kako situacija vpliva na živo umetnost; ljudje nimajo zaslužka, nimajo dela.«
»Gre za vrhunski mednarodni dosežek neinstitucionalne uprizoritvene produkcije.«
»Ustvarjala je kar najbolj živ gledališki prostor v odrskih podobah, v sozvočju z uprizoritveno-scenskim prostorom.«
»Uprizoritvena umetnost ima sama po sebi izjemno moč prenašati neizgovorjene ideje in izkustva...«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»Ne deklarira se kot za ali proti BLM. V skladu z mojo umetniško intenco neodločeno niha med dvema različnima branjema.«
»Pred seboj imam še približno 30 let dela, mogoče 20 let resnih telesnih naporov, in to moram kar najbolj izkoristiti, nimam se več časa zafrkavati.«
»Sodobni ples je najslabše financirana uprizoritvena dejavnost.«
»Vendar danes, ko se festival širi še v druga mesta, odpira nove pomenske povezave – denimo pojem Drugega, ki konstitutivno oblikuje Jaz s tem, da mu nastavlja zrcalo. Nemalokrat se v takšno pozicijo zrcala družbi Jazov postavlja prav gledališče ali bolje rečeno uprizoritvene umetnosti, saj sodobna produkcija velikokrat uhaja klasičnim formatom in zvrstnim predpisom.«
»Z nekaterimi korporacijami, ki imajo umetnostne zbirke, smo vzpostavili zgledno sodelovanje.«
»V kolektivu, ki ima redno zaposlenih 300 ljudi in še več deset honorarnih sodelavcev, je težko doseči popolno enotnost, vedno se najdejo posamezniki, ki imajo drugačno videnje in vizijo o delovanju hiše. To spoštujem. Uniformiranih umetniških kreacij tudi sam nimam ravno rad.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju